MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI

SHAKLEE!!
Pagi tadi bawa mak pergi klinik ambil darah. Sampai dah awal pukul 7.45am tapi orang punyer la ramai ya ampun...

Yang tengah beratur semua lingkungan umur2 mak eija dalam 55 tahun - 70 tahun.. Ramai nya yang tak sihat..

Risaunya bila dah berumur nanti semua penyakit akan datang. Sebab itulah kita kena mencegah daripada mengubati. Bila dah parah susah nak ubati..

Alhamdulillah... mak eija kesihatan dia bertambah baik.. Duduk kat kerusi lama nak menunggu no kena panggil.. Pukul 8.30am baru no pertama dipanggil.. ๐Ÿ˜…

Bila dah lama menunggu bosan tu mula la.. hihihihihi.. Mak eija pula jenis peramah senang dapat kawan berborak. Mak pun tegur orang sebelah dan mula la sesi berborak.. ๐Ÿ˜Š Orang yang duduk sebelah mak ni ada kencing manis n darah tinggi tu yang kena selalu datang klinik ambil ubat.

Mak pula cakap kite datang ambil darah je tapi Alhamdulillah... darah tinggi, kencing manis n kolestrol tak ada. Anak saya bagi makan VIVIX SHAKLEE. Ini datang sebab ikut jadual sahaja.
Kalu berminat boleh la contact no anak saya..

Hihihihihi, mak eija sempat lagi promote SHAKLEE kat orang sebelah dia.. Orang tu pun siap ambil no telefon mak eija..
in shaa allah.. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Thanks VIVIX sebab bagi kesihatan mak eija lebih sihat..
๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜

0 comments:

Post a comment